Jogging again! + UPDATE

Dupa o pauza de aproape un an am reinceput programul de... jogging.
Cu greu dar am reusit! :)
Iar acum ma bucur in fiecare dimineata la ora 6,00 de racoarea diminetii, zambesc cand vad cele cateva femei trecute de 60 de ani cum se distreaza impreuna cu noi la aparatele de fitness din parc (Dr. Taberei) si chiar daca dupa zile intregi de semi-somn si o alimentatie aproape inexistenta am reusit sa imi termin "programul" iar dupa m-am simtit senzational!
Pentru acest stil sanatos de viata ii multumesc tatalui mei si lui Laurentiu care a reusit anul trecut sa stearga ultimii ani de vegetat pe scaun.

UPDATE: as vrea sa incerc si eu asa ceva cu Kiki (pisicuta mea) ;;)

2 comentarii:

ADi spunea...

ce tare-i cainele asta. :))
spor la jogging diva

Denisa spunea...

multumesc, colegu'! :P

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template