Vreau publicitate

Am incercat de multe ori sa imi imaginez ce gandesc cei care solicita publicitate online. Lucrand in vanzari de publicitate de atata vreme iti formezi o parere generala asupra celeilalte “zone” – cea a clientilor, care s-ar putea, de multe ori, sa nu fie deloc aproape de adevar.
Daca in print “doresc publicitate in revista dvs.” era o expresie care spunea tot, in online “as dori sa stiu cat costa un banner pe site-ul dvs.” pe mine una ma baga in ceata. Sunt momente in care nu stiu cum sa imi organizez ideile astfel incat sa cuprind toata informatia in maximum 3 fraze.
Din pacate, astfel de stari le traiesc pentru ca doar 1% din cei care se ocupa de marketing online sunt specialisti macar 50% si tare as vrea sa ma insel, insa realitatea imi spulbera orice speranta.
In ultima vreme transpun fiecare moment intr-un mic joc de teatru in care“Stocul” meu de publicitate este un fel de magazin alimentar.
Clientul intra in pravalie si se duce direct la casa si spune vesnica replica: “as dori niste alimente. Cat ma costa?”
Eu: “Acum depinde ce alegeti. Sa va uitati la niste mere sau ati putea sa le si cumparati ca apoi sa le mancati. Doriti sa va treaca foamea prin vizualizare sau prin masticatie?”
Clientul: “cum adica prin vizualizare? Domne’ ce-o fi asa de greu: mi-e foame, zi-mi ce-mi dai si cat iti datorez”. Off, nici macar nu ajunsesem sa ii zic de minunatele piersicute de Sicilia.
Lipsa de specialisti nu este doar de partea celor care vor vizibilitate in online cat si de partea celor care o vand ceea ce face ca procesul de vanzare sa se prelungeasca mai mult decat ar fi normal iar increderea in produse (ce apartin de publicitatea online) sa scada.
Mai mult decat atat natura umana ne face sa ne pozitionam singuri pe o anumita scara de cunoastere a informatiilor si sa nu mai acceptam sfaturi sau propuneri ramanand evident mult in urma realitatii.

Pitzi are blog

Na' ca asta mai lipsea! Un site de "easy blogging"! Numa' bun pentru Pitzipoance si cocalari.
Abia a taiat Orlando panglica site-ului www.bule.ro ca au si sarit toti "desteptii" de Ferentari sa "dea bule".
Oricum, buna ideea! Chiar mai buna decat cea cu motorul de cautare okidoki de care tot trage cu dintii Orlando. Cred si eu! Dupa bani aruncati de pomana si timp investit aiurea si eu as merge mai departe, ba chiar as mai adauga si alte proiecte idioate ca sa inchidem cercul magic :)

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template