Cum poti spune La multi ani?


Astazi este ziua lui Iris! Si ca de fiecare data cand este ziua cuiva nu imi gasesc cuvintele astfel incat persoana respectiva sa simta ca intr-adevar ii doresc tot ce este mai bun pe lume. In cazul ei este ceva special! Si am sa spun si de ce. Nu datorita faptului ca ne cunoastem de cand suntem pe lumea asta si pentru ca, cu adevarat este o persoana speciala. Un prieten in adevaratul sens al cuvantului este cel care iti este alaturi si la greu nu doar la sprit. Nu stiu cum as putea sa ii spun toate cele bune unei persoane care atunci cand am dat de greu a fost printre putinele care mi-a fost alaturi si nu doar cu un sfat si un umar pe care sa plang! Cum as putea sa ii spun ca ii doresc fericire unei persoane care fericeste la randul ei? Este greu sa fii prieten si este greu sa vezi si sa apreciezi prietenia. Eu sper ca cam reusit sa arat de fiecare data aprecierea mea pentru ce am primit si sper, sa am ocazia sa intorc la randul meu binele ce mi s-a facut. Multumesc!
La multi ani Iris!

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template