Intalnirea Club SEAT!


Vineri seara am dat o fuga in Piata Constitutiei sa vad intalnirea celor de la Club SEAT. Eram curioasa sa vad ce se intampla la o astfel de... "intalnire". Aflasem ca urma sa vina si Roxana Ciuhulescu sa filmeze, asa ca imi imaginam un program "artistic" interesant.
Dezamagire totala!!! Am stat aprox. 40 min sa vad... nimic!
Au fost in jur de max. 25 de SEAT-uri care... erau parcate in cerc. Doar cei de la PROtv faceau ceva. Incercau saracii sa incropeasca un material despre acest eveniment. Chiar o sa incerc sa vad ce a iesit.
Ce as mai putea sa spun de acest "eveniment"? Ca am auzit aceleasi expresii inteligente ale baietilor de cartier ("ce te-as ambala!!", "ce face fetele?" etc.)? Ca niste pusti emotivi au incercat un moment de breakdance? - spun incercat ca in mod sigur nu le-a reusit; vorba amicei mele, "break-ul il vedem dar dance-ul?"!
Si atat!!!
Mi-a parut rau ca nu mi-am bucurat ochii cu ceva mai interesant mai ales ca marca SEAT este una de suflet pentru mine!
Pacat! Poate data viitoare!

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template