Undeva in Tailanda!

Tocmai ce vroiam sa scriu fraza pe care o folosesc multi "de ce altii pot, iar noi nu?".
Ei, eu sunt convinsa ca suntem in stare sa facem si lucruri frumoase. De ce spun asta? O amica plecata de 5 ani in State ma intreba pe facebook cum mai arata Bucurestiul. Am vrut sa fiu obiectiva si i-am raspuns... "este ceva mai frumos". Si, sa recunoastem, asa este, mai frumos.
Pozele din acest post sunt facute in Tailanda. Nu cunosc mai multe detalii, le-am sterpelit si eu de pe un site de arta. Practic, oamenii au incercat sa bucure ochiul pictand cutiile de electricitate.
Si noi avem resurse atat artistice cat si financiare plus ceva bunavointa sa realizam astfel de lucruri, nu-i asa?

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template