O persoana cu prestanta!

.... nu oricum, ci aceea care insista pe acest aspect! Dar ce inseamna?
Inseamna sa iti imaginezi ca lumea sta tot timpul cu ochii pe tine si ca fiecare gest iti este judecat. Inseamna sa furi o floare din gradina Cismigiului sa fugi si sa ramai marcat pentru mult timp: "maine-poimaine voi primi prin posta acea rusinoasa amenda iar toti vecinii vor afla si ma vor arata cu degetul".
Inseamna sa te opresti dintr-un sarut patimas in mijlocul orasului "de', asa ceva nu se cade, te vede lumea!"
.... sa asculti, tanar fiind, la toate ineptiile cu "nu e bine, maica" ale batranilor si sa iti revina obsesiv in minte la fiecare intentie de a-ti simti tineretea facand lucruri "nebunesti".
.... cat si atunci cand faci ceva ce "niciodata nu m-as fi gandit ca pot face asa ceva, nu corespunde principiilor mele", sa iti placa dar sa spui NU si sa inchizi usa in nas acelei placeri.
.... cum ar fi sa te vezi cu un partener de afaceri si primul lucru pe care i-l spui sa fie "scuze, frate, fata asta batuta dar ieri nu am stat sa analizez proiectul nostru m-am dus cu baietii la meci, dupa am fost la curve, ne-am asigurat ca suntem beti asa cum este scris la carte si am cantat serenade deocheate nevestelor sub geam". EXCLUS!!! Varianta cea mai buna este aceasta: "ma scuzati pentru starea pe care o am, dar de 4 nopti nu reusesc sa pun geana pe geana gandindu-ma doar la proiectul pe care il avem in derulare si cum am putea sa maximizam profitul".

Interesant, nu?! Ce-ar fi sa ne invitam seful la betii, sa facem glume "proaste" de clasa a V-a cu colegii (pasta de dinti pe tastatura, superglue pe scaune etc.)?

Exclus?

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template