"Incredibil!!!! Dar aceasta masina este chiar a mea!!!"

Vorbeam cu un amic... diverse (pe mess, bineinteles, ce credeai?). D'alea: "si cu criza cum iti mai merge?", "am inlocuit berea cu apa de la chiuveta... etc." d'astea apoi, dat fiind "experienta" mea vasta si incercarile prin care a trecut masina pe care o conduc de 2 ani, evident, sunt intrebata de starea actuala a acesteia.

Amicu’: merge VAZ-u? (VAZ = VAZ-uca = un Logan 1.4 Mpi)

Amicu’: tot rosu e?

Eu: : ))

Eu: hmmmm

Eu: pai

Eu: sa ma uit mai bine

Eu: : ))

Eu: inca mai este rosu

Eu: : ))

Amicu’: nu mai are si alta culoare pe el?

Amicu’: e bine atunci

Eu: nu

Eu: inca este ok

Eu:

Eu: trebuie sa intre acum in service

Eu: doar o mica revizie

Amicu’: aha....e ultima revizie nu?

Eu: mai

Eu: sincer imi doresc sa mai fac revizii

Eu: deci asta ii doresti VAZ-ucai?

Eu: ultima pomenire, pardon, revizie

Eu: : ))

Amicu’: nu, din partea mea Cat Mai Multi Kilometri !!! la 100.000 sa-i faci tort

Amicu’: cu bomboane

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template