Cat costa sa fii expert in Twitter-eala??


Intre 23,99 RON si 161,99 RON! Este vorba de cateva carti, destul de multe dedicate acestei retele de socializare. As vrea, totusi, sa imi explice cineva de ce mi-as cumpara aceste carti (oferite spre vanzare de okian.ro) cand pot foarte bine sa dau search pe Google si sa gasesc mult mai multe informatii pe moca decat as gasi in toate cartile acestea la un loc?? Sunt multi cei care au bloguri specializate in ceea ce priveste marketingul prin folosirea retelelor de socializare plus ca, as prefera sa dau banii astia, excesiv de multi pentru o carte, pe altceva, un album de arta... un roman!

4 comentarii:

Catalin Radoi spunea...

Ti-ai cumpara fiindca se pot citi in metrou si la plaja, unde n-ai net, ti-ai cumpara daca ai avea un business care-ar avea nevoie de promovare pe twitter, dupa cum vezi nu e pt utilizatori obisnuiti, este despre folosirea twitter in scop business.

Denisa spunea...

Da! Ai dreptate! Problema mea era pretul! Excesiv de mare! Este adevarat, si mie imi este cateodata mult mai usor sa citesc o carte decat o pagina web dar as da banii astia, asa cum am spus, pe o alta carte!

ADi spunea...

Poate nu ma prind eu... dar ce-i asa complicat la twitter? in afara de a-ti adauga oameni in lista si a face update-uri cand ai ceva de zis... ce altceva mai trebuie sa stii sa faci cu twitter? sau nu stiu eu?

Denisa spunea...

O persoana fizica care are un cont doar pentru prieteni nu este interesata sa ii creasca traficul pe pagina lui din o astfel de retea de socializare. Pe de alta parte, companiile care vor sa si "vanda" lucrurile sunt mai complicate. Tot ceea ce fac intr-o astfel de pagina conteaza. Ei pot printr-un singur post sa piarda sau sa castige potentiali clienti. Un cont pe Twitter/Facebook etc este acelasi lucru ca si o pagina web si este tratata ca atare, evident fiecare retea cu specificul ei. Si cum Twitter a luat o mare amploare acum atentia este indreptata catre el.

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template