Garcea is now online!

Netul a luat o amploare incredibila! Si asta este doar inceputul! Chiar si cei care isi prind urechile in tastatura incercand sa acceseze o pagina web pot fi in stare ca macar un id de mess sa aiba! Printre acestia sunt si politistii. Da! Garcea va fi disponibil pe mess 24 din 24, in momentul de fata este Available doar 2 ore. Acum nu inteleg un lucru: desi este interesanta ideea si de apreciat ca se incearca lucruri noi pentru o institutie invechita, ce as putea sa vorbesc eu cu dl. Politist pe mess?? Si cum ar putea decurge conversatia?

"eu: buna ziua
dl. Politist: Buna ziua! Agent Gargea a lu' Garcea. Seria si nr de buletin, va rog!
eu: :( nu il am la mine
dl. Politist: Nu este nici o problema v-am detectat dupa IP. Spuneti care este problema.
eu: :) Multumesc! Stiti, astazi in troleibuzul 91 mi s-a furat portofelul :(((((((( Ce pot sa fac?
dl. Politist: Va duceti la cea mai apropiata sectie de Politie si depuneti o declaratie ;)"

Sau, ma mai gandesc, de ce as sta sa deschid calculatorul sa astept sa se deschida mess-ul cand pot apela 112 daca este o urgenta?
Ma rog, poate sunt limitata in gandire in acest moment si serviciul poate chiar va da roade si va raspunde cerintelor publicului.


Vezi stirea pe hotnews.ro!
... si varianta funny pe hazmedia.ro!

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template