Cum sa cresti numarul de vizitatori pe site!

Ei, evident ca nu o sa scriu pe cel putin zece pagini metode de crestere a numarului de vizitarori. Sunt altii care o fac deja foarte bine (preferatul meu: Bobby Voicu). Vreau doar sa imi dau si eu cu parerea privind acest subiect si voi puncta un singur aspect: titlul articolelor (in general, cele folosite pe site-urile ce apartin unor publicatii). Pentru cei care nu stiu, titlul unui articol conteaza foarte mult in generarea de vizitatori (din cautarile pe Google). Sa luam un exemplu: eu as vrea sa scriu despre moartea lui Michael Jackson. Este de preferat ca in titlu sa folosesc mai degraba expresia "Michael Jackson a murit" decat "Regele a murit. Traiasca Regele!". De ce? Pentru ca majoritatea dintre noi am cauta pe Google sub forma: a murit Michael Jackson, sau doar Michael Jackson, sau regele pop Michael Jacskson a murit. Cu cat expresia folosita din titlu se apropie de cautarile cele mai probabile cu atat creste posibilitatea ca acea pagina sa apara in primele cautari pe Google rezultand un numar al vizitatorilor pe site destul de mare.
OK! Pana acum sunt de acord! Dar, ceea ce nu imi place este faptul ca sunt mult prea multi disperati de generare de trafic incat ajung sa foloseasca un titlu care anunta un alt subiect decat cel din articol. Exemplu: daca in aceasta perioada "sexy braileanca" ar genera trafic baietii l-ar folosi in titlul unui articol care vorbeste despre Basescu. Este cam acelasi lucru cu ceea ce fac tabloidele: pe coperta 1 baga un titlu pompos pentru vanzare (gen: Irinel divorteaza de Monica) iar in articol ne spun ca Monica a mancat un kebab de la Dristor.
S-ar putea sa ma insel insa, deja mi se pare ca din dorinta de a fi cat mai in fata in topuri ne uitam originile, daca pot spune asa. Uitam cui ne adresam, uitam care este scopul site-ului etc. Ceea ce nu se constientizeaza in acest moment, este faptul ca in max. 2 ani vor exista cele mai ample statistici in ceea ce priveste target-ul si vizitatorii fiecarui site si, mai mult decat atat, oameni de marketing si PR care nu mai pot fi pacaliti cum au fost pana acum. Ce doresc sa spun este ca, fara sa incerc sa devin profet in acest domeniu, doar cei cu o strategie bine pusa la punct si corecta vor reusi. (ce? sa atraga publicitate! adica bani! ca doar asta este scopul suprem al tuturor care detin un site! doar nu credeati ca scopul este sa fiti voi bine informati???!!!).

1 comentarii:

gogu spunea...

Eu am platit de cateva ori degeaba... si anume pentru 7 site-uri ca au zis gigantii ca numele domeniului este foarte relevant. Oamenii seriosi nu zic nu... au facut siteurile si atat. Am asteptat o luna, un an, doi, trei si nimic. Nu ma suna nimeni sa mi zica vreau mobila ca v am gasit pe internet.
Intr-o zi am facut mobila unui tip tanar care din discutie in discutie mi-a zis ca a terminat informatica. I am zis ca am site-uri dar nu le gasesc in google... a stat putin a cautat pe net concurenta mea si a zis scurt 300 euro si imi face alt site si o sa fiu in primele pozitii in cca. 3 luni.
M-am gandit cateva zile si am batut palma(siner eram sceptic).
Acum cele mai multe comenzi vin de pe internet. La cuvinte gen "mobila" "Mobila la comanda" daca cel care cauta este in Buzau sunt pozitia 2. Daca nu e din buzau ma gaseste cu mobila buzau.
Acum am discutat pentru alt domeniu vreau sa fiu prima pagina national. Sa vedem ce iese
Il recomand cu caldura http://izamar.ro

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template