Zilele trecute am citit o carte pe care mi-as fi dorit sa o citesc la alta varsta. Este vorba de "Mandrie si prejudecata". Nu-i asa ca ar fi trebuit sa o citesc in liceu? Cartea este foarte buna, nu vreau sa fiu inteleasa gresit dar mult prea siropoasa si previzibila pentru varsta mea. Nu o citisem, nu vazusem filmul (cred!)si mi-am spus ca doar nu o sa treaca viata si eu sa nu o fi citit asa ca am pus rapid mana pe ea. Dupa primele 20 de pagini mi-am propus sa o termin cat mai rapid ca sa pot sa incep alta. Venise si dupa incercarea de a citi "Cartea amagirilor" de Cioran. Spun incercare pentru ca starea de spirit mult prea buna a mea nu a suportat atata "durere", "suferinta" si "moarte" pe centimentru patrat. Ei, si pentru ca in weekend am avut timp berechet la dispozitie am terminat si "Mandrie si prejudecata". Acum am inceput "Fiul risipitor" de Radu Tudoran despre care am auzit numai cuvinte de lauda. Primele pagini m-au incantat, astept finalul care ma va multumi mai mult ca sigur asa cum au facut-o si alte romane ale aceluiasi autor. Pana atunci recomand cu toata caldura "Arta conversatiei" de Ileana Vulpescu.
Lectura placuta si astept sugestii de carti senzationale!

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template