Sunt pungasa dar ma tratez!

Una - doua, blogareala!
Si cum bloream eu, vazui un banner: "Nu fi pungas!". Hmm... cred ca voi da de ceva interesant! Click! Prima impresie: layout dragutz, curat... dar despre ce este vorba??? Ma uit repede dupa "luminita de la capatul tuneului". Era chiar in fata mea. "Pungaşul este cel/cea care atunci când îşi face cumpărăturile foloseşte foarte multe pungi de plastic pentru a-şi transporta sărsănalele" (am dat copy/paste, azi am multa lene in sarsana :P). Aha! Eu, adica! Dar nu chiar eu cea de acum, cea de ieri! Azi nu mai vreau pungile alea din plastic... mai bine ma chinui cu produsele in brate. Imi luasem la un moment dat punga d'aia de bagasera la Mega Image verde dragutza cu floricele albe de ziceau ca este reciclabila, dar cineva s-a folosit de ea si dusa a fost. Promit sa imi iau alta! Si pentru ca promit sa ma tratez impotriva pungasiei mi-am pus si banner de sustinator! ;)
A, si de ieri de la ora 23,00 m-am lasat de fumat! Pana cand? Nu stiu. Dar nu o sa ma tina mult!

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template