These 11 people viewed your profile

Primesc alerta de la Tagged (cea din titlu)! Si eram curioasa sa vad cine sunt cei 11 care mi-au vazut profilul. Cine? 11 barbatei dornici de "dating women"!
Da, mi-am facut profil pe multe retele de socializare, inclusiv pe Hi5, doar e la moda!
Ei, dar pe Tagged se intampla lucruri amuzante! Aici toti barbatii care se cred "de 3 x barbat" incearca sa agate pustoaice proaste dornice "sa socializeze". Lasa mesaje aberante gen "imi place de tine. Esti frumoasa foc. Id-ul meu este (...). Astept sa te cunosc mai bine. Te sarut!".
Unora nu le raspund, altora le mai dau un mesaj de genul "nu ma intereseaza". Partea amuzanta vine atunci cand le raspund. Desi eu sunt cat se poate de finuta si la locul meu ei abia asteapta sa ma injure si sa ma faca in toate felurile ("esti o proasta care pun pariu ca lucreaza pe 200 Euro si te bucuri daca unul cu jeepan te invita la un suc", "tiganca de Rahova" etc.). Evident, ca toti acesti "domni" au la profil o poza facuta in timp ce stateau pe tron, sau rezemati de BMW-ul lor din '83 cumparat cu 1.000 Euro de la fiare vechi, sau poza facuta de ei insisi in timp ce isi fortau grasimea in fata oglinzii, sau langa o masina de peste 100.000 Euro care, bineinteles, nu este a lor, sau...
Unele mai cred in printul din poveste (si multi din printii de pe Tagged si-au gasit o astfel de fata prostuta)! Ei, eu una prefer sa cred in realitate!

Nu toti barbatii sunt ca cei descrisi de mine (ca doar nu sunt o frustrata) comentez doar modalitatea prin care unii inteleg sa socializeze!

Va "sarut" si ne vedem in Vama!
Weekend frumos la toti! :)

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template