Nu cere ca n-o sa ti se dea!

... nu-mi cere bani! N-am! Poate doar sa imi dai tu!
... nu-mi cere sentimente! Sunt falita!
... nu-mi cere prietenie! O dau doar daca vreau si cand vreau eu! Poate te surprind! ;)
... nu-mi cere imposibilul! Pentru mine este totul posibil dar nu vreau sa schimb DEX-ul!
... nu-mi cere sa ma schimb! Sunt asa cum sunt si cum meriti sa fiu!
... nu-mi cere sa-mi schimb viata! Eu o traiesc pe pielea mea! Daca gresesc, lasa-ma sa ma bucur de fiecare sut in fund! Eu il incasez, nu tu!
... nu-mi cere sa tac! Daca vorbesc singura stiu ca am un ascultator bun!
... nu-mi cere sa te ascult! N-am chef de tine azi! Si oricum daca ar fi sa vorbesc eu, nu m-ai asculta nici tu!
... nu-mi cere sa te inteleg! Sunt altfel decat tine!
... nu-mi cere sa imi schimb programul pentru tine! Cine esti tu sa fac asta?!
... nu-mi cere sa iti dau din lucruri! Sunt chitroasa si as plange dupa orice lucru care imi apartine!

Ia spune! Ai ceva sa imi ceri?

6 comentarii:

Lumi spunea...

... hmmm sa vedem ... ce ai de dat? :)

Denisa spunea...

:))
exact!
pe mine asa cum sunt! ;;)

Lumi spunea...

:)) ok, te iau ... cause I like you ;)

Denisa spunea...

ce draguuut! :)

ana lov spunea...

vai ce mult mi-a placut acest post!!! spune exact ceea ce simt eu acum :)) u made my day!

Denisa spunea...

ma bucur tare mult ca aduc un zambet in viata cuiva! pup

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template