Nu te baga in sufletul meu!

M-am gandit 20 sec la titlu! N-am gasit unul scurt si relevant! Multumiti-va cu asta!
Sunt abonata la dailybusiness.ro pentru ca ofera informatii care ma intereseaza si articolele sunt destul de curate. Au ceva publicitate pe site! Semn ca le merge bine! Bravo lor! Fiind o consumatoare de publicitate (doar cu asta ma ocup!) nu ma deranjeaza site-urile cu multa publicitate (ma ajuta chiar, sa vad si eu cine are bani de consumat) dar cateodata este cate o reclama care ma calca pe nervi. Stii tu, d-alea de ti se baga in suflet! De te chinui sa citesti un articol.
Ei, asa este si reclama de la Brady Trade pe acest site.
Deschid pagina! Pac si reclama de la Brady. Dau "close". Nu trec 10 sec. iar imi sare in fata si nu pot citi. "Close" din nou. Peste 10 sec... pac, reapare. "Close"... iar citesc o propozitie... iar "Close". Bai! Termina-te! Imi vine sa dau cu monitorul de pamant! Ma seaca! Si-asa nu aveam eu o parere prea buna despre marketingul lor acum deja incepe sa ma irite rau!
Presupun ca ei sunt tare mandri de reclama lor! Ma intreb ce feedback or fi avut! Si sunt aproape 100% convinsa ca cel putin 60% din accesarile din urma acestui banner au fost intamplatoare! Bag mana in foc! ;)

Ne calmam! Doar plecam azi in Vama! :) Yupyyy

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template