Cand nu dorm...

... la 5 ma simt in forma
... la 6 incepe sa ma ia somnul (daca sunt in timpul saptamanii nu merge sa atipesc 1 ora. Imi fac mai mult rau)
... la 7 ma gandesc la ce nu ma gandesc niciodata (sau foarte rar). Imi aduc aminte de persoane pe care nu le-am mai vazut de foarte mult timp. Am sentimente contradictorii (da, intamplator se intampla sa am sentimente. Foarte rar. Doar cand nu dorm se pare!)
... la 8 nu mai stiu in ce zi a saptamanii sunt. Dar poate visez!
... la 9 imi fac o schema cum sa raman in forma (o si desenez daca este nevoie)
... la 10 incepe sa imi revina zambetul. Putin cate putin!
... de la 11 la 18 - trezirea
... 18 - 20 ma simt ca si renascuta
... 21 - 23 ar trebui sa dorm?!
... 23-24 ma chinui din rasputeri sa adorm.
Si apoi trag ponoasele timp de 3 zile!
Pfff!

0 comentarii:

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template