Cu masina la car wash!

Mai scrisesem acum ceva timp de tratamentul lui Gigel la spalatorie (vezi aici). Revin cu noi evenimente. De data aceasta la Spalatoria auto de pe Oltenitei din Dr. Taberei. (citeste aici Testerul facut de 4cars la aceeasi spalatorie). Era in jurul orei 23,00 si dintre spalatoriile non-stop pe care le stiam aceasta este chiar in cartierul in care locuiesc asa ca m-am gandit ca poate am noroc si nu este aglomerata chiar daca nu ma grabeam nicaieri si eram insotita de o prietena, sa am cu cine barfi intre timp. Cu cafeluta si apa plata pregatite ma opresc la coada de aprox. 5 masini. Ca sa mai treaca timpul, printre barfe mai aruncam cateva strambaturi la camera video din dreptul nostru. Dupa cca. 40 de minute ajung la postul de lucru. I-o predau pe VAZ-uca lui Gigel si ii mentionez ca as dori sa aiba grija ce arunca din masina (acum cateva luni un alt Gigel imi aruncase toate produsele de intretinere a masinii). Imi explica ca nu raspunde pentru lucrurile din masina asa ca le sortez, le pun in portbagaj si ii spun ca in acest moment este totul ok.
4 tigari si masina este gata. Era o frumusete! Ii dau spaga baiatului si ma urc in masina. Ei, si ce credeti ca am gasit pe scaunul din dreapta? O punguta in care pusesem chistoacele din scrumiera cu cateva zile in urma. Presupun ca Gigel al nostru s-o fi gandit ca este marijuana sau cum?? Si, evident, pliculetele de zahar pentru noua cafeluta nu mai existau, buzunarele din portiera nu fusesera deloc atinse iar covorasele ude.
E suuuuper, mi-am spus! Imi venea sa ma duc la el sa ii cer atat banii inapoi cat si spaga oferita. Dar, ca mai toti mi-am vazut de drum! Mai mult decat atat, imi propun ca zilele viitoare sa revin! Sa vad ce progrese s-au mai facut si poate il prind pe Gigel no. 2 sa il testez si pe el.
Sunt multumita ca macar nu a incercat sa ma tepuiasca propunandu-mi servicii de detailing.

2 comentarii:

Spalatoria de 5 Sampoane :)) spunea...

Daca mai treceti pe la spalatoria noastra si masina nu este spalata sau aveti vreo nemultumire, va rugam sa ne anuntati la pagina de contact de pe site-ul spalatoriei.
Contact

Va multumim.
:)

Anonim spunea...

te plictisesti grav

Copyright © 2009 - Vrabiutza - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template